من التابعين

Ahad, 30 Oktober 2011

Orang Cuti Depavali teman demam berhari-hari..

Assalamu'alaikum wbt..

saat tangan ini menulis sedikit cetusan hati..kesihatanku semakin baik..sejak depavali rabu lepas..badan diserang sengal-sengal dan demam..risau dihati ni takut demam denggi yang pernah kena pada tahun 2007 berulang..namun Alhamdulillah bila isteriku sendiri membuat pemeriksaan pada darah..platlet ok je..tetapi hati ini tetap risau takut2 ada yang akan mengata..."ai ostad...panjang cuti..." jadi ini bukan permasalahn panjang atau pendek cuti..tetapi ini permasalahan kesihatan yang hanya Dia berhak menguruskannya...kita tidak boleh mengelak..atau lari dari SAKIT...mc yang ku ambil pada hari khamis..ku harap hari jumaat dapat jumpa doktor untuk mendapatkan satu hari lagi mc tetapi teringat akan aku masih ada 1 hari lagi berbaki CRK..jadi jumaat aku hanya ambil CRK..harap dapat diterangkan kepada PUAN nanti...kenapa tak ambik MC..lagi...entahlah...aku adalah aku..jika aku fikir baik..maka akan aku lakukan..kerisauan yang kedua pula mengenangkan program yang telah dirancangkan..perkhemahan murid..aku telah diamanahkan untuk menjaga bahagian kerohanian..sekali lagi aku mohon kemaafan kepada rakan2 seperjuangan...aku tidak dapat nak sertai..kerana masih lagi lemah..InsyaAllah akan kutebus pada program-program yang akan datang..mohon jangan disalah sangka...bukan ini permintaanku...قل لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا

Tiada ulasan: